Wszystkie oferowane produkty są objęte gwarancją. W razie problemów skontaktuj się z nami, prześlij nam zdjęcia wady na adres: sklep@kampolbuty.pl.
Po otrzymaniu zdjęć możemy Cię prosić o odesłanie produktu, odsyłany produkt powinien być suchy oraz czysty. Paczkę prosimy skierować na adres:
Kampol
Myszkowska 21
42-310 Żarki
Reklamacje są rozpatrywane do 14 dni, odpowiedź na reklamację wysyłamy mailowo lub od razu w przesyłce. W przypadku reklamacji zasadnych produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), w przypadku, gdy nie będzie to możliwe, zwrócimy równowartość ceny produkt.
Po otrzymaniu zdjęć możemy Cię prosić o odesłanie produktu, odsyłany produkt powinien być suchy oraz czysty. Paczkę prosimy skierować na adres:
Kampol
Myszkowska 21
42-310 Żarki
Reklamacje są rozpatrywane do 14 dni, odpowiedź na reklamację wysyłamy mailowo lub od razu w przesyłce. W przypadku reklamacji zasadnych produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), w przypadku, gdy nie będzie to możliwe, zwrócimy równowartość ceny produkt.